Cititorii iubesc continutul original, simplu, interesant si bine structurat. Iar noua Ne Place sa il Scriem! Este mixul potrivit pentru succesul unui blog, site, articol sau cont de retele sociale. Si, pana la urma, nu trebuie uitat ingredientul principal: SEO.

Continutul este activul ce poate fi folosit la identificarea, atragerea si implicarea publicului intr-o relatie cu produsele, marca si siteul propriu. Content Marketing (termenul deja consacrat online) este probabil cea mai subtila forma de comunicare cu clienții si inseamnă, pe langa crearea și distribuția de continut atractiv si angajant pentru public, si a fi relevant si deosebit fata de concurenta directa astfel incat sa beneficiezi de mai mult trafic, respectiv sa se transforme traficul in conversii.

Generarea de continut este un lucru complex si e important ca acel continut sa fie optimizat pentru motoarele de cautare si interactiv pentru cititori.

De ce e important Continutul? Continutul de calitate este distribuit in mod natural de clienti si aduce notorietate marcii si siteului. Daca e distribuit prin retelele sociale, email sau “din gura in gura” el devine recomandare. Oricine este astazi un factor de influenta! Continutul aduce rezultate remarcabile in cautari si SEO. Continutul e Rege! Deciziile de cumparare sunt in mare masura influentate de continutul si comentariile online ale clientilor!

Strategia de Content Marketing marketizeaza siteul prin calitatea continutului, comunicand rezolvări la problemele clienților, definind asteptarile acestora in relatia cu marca, construind relații de încredere cu ei, in final ducand la imbunatatirea pozitiei marcii si a siteului in cautari.

Iata care sunt pasii de urmat in cadrul unei Strategii de Content Marketing:

Fii vizibil –  creste notorietatea siteului/marcii in alte siteuri sau in media offline astfel incat sa aduca trafic in site;

Incurajeaza dialogul –  incurajeaza audienta sa interactioneze in site si/sau in celelalte medii cu marca (fii natural si simplu, inovativ si mai ales atractiv);

Transforma relatia cu clientii in rezultate –  fani, leaderi, vanzari;

Construieste relatii de durata – incredere, integrare in social media.

Când Content Marketingul este inteligent implementat intr-o strategie de social media, in primul rand creste vizibilitatea Marcii si a Companiei, construind încredere și definind un canal prin care publicul comunica cu ușurință cu Marca/Compania. Mediile prin care Continutul ajunge la clienti sunt diverse:

Retele sociale: Facebook, Twitter, Fourthsquare, Linkedin etc.;

Social Bookmarking: Reddit, Digg, Delicious, Stumbleupon etc.;

Foto, Video & Infografice: YouTube, Picassa, Flickr, Vimeo, Instagram, Pinterest;

Motoare de cautare: Google, G places, Yahoo, Bing, Ask;

Agregatori: siteuri comparative, afilieri, siteuri de articole, directoare;

Service Client: suport in site, twitter, siteuri de tipul “Cum sa…”;

Editori: siteuri de Nisa, siteuri PR, Bloguri, Google Display Network;

RSS feeds, emailing, blog propriu.

In esență, potentialii clienti sunt invitati să viziteze si sa interactioneze cu siteul. Scopul Content Marketingului este acela de a ajuta continutul la indeplininirea obiectivelor afacerii.

Ce apreciaza Clientii la site/brand – Definirea problemelor si a oportunitatilor.

Care sunt prioritatile – Care sunt temele importante si temele urgent de abordat?

Fii diferit – Cum te diferentiezi: fii original dar relevant, iesi in evident!

Alege sursa – Cum construim continut interesant, original, atractiv si cu costuri civilizate?

Ce stim sa facem – Definim Strategia si calendarul editorial potrivit si personalizat necesitatilor fiecarui client.

Aceste elemente sunt la fel de importante ca si Continutul insusi. Si asta fara sa uitam nici o clipa scopul afacerii sau cuvantul magic: SEO.

Gestionam întregul proces de creare de continut. Scriem articole, postam, construim interviuri folosind cuvintele cheie potrivite siteului. Si asta deoarece Continutul nu e suficient sa fie original si atractiv, el trebuie sa fie si prietenos cu motoarele de cautare! Sau, dacă ai nevoie doar de un pic de ajutor, ne putem rezuma la a-ti recomanda teme și a te ajuta in definirea cuvintelor cheie.

Vorbim si Scriem in romana, engleza, germana si pana la urma traducem in orice limba e necesar. Dar sa nu uitam: in primul rand Vorbim SEO! Suntem aici pentru a discuta despre Marketing on line si despre Continut, trebuie doar să ne contactați.